Wegwijs Vrije basisschool Halen

Welkom bij Wegwijs, de vrije basisschool van Halen. Welkom op de nieuwe website van de Vrije basisschool Halen. Wij zijn blij dat u voor onze school gekozen heeft. We beschouwen dit als een blijk van groot vertrouwen we zien het als een voorrecht dat we mee mogen helpen bij de opvoeding van uw kind. We zullen uw kind goed onthalen. U mag erop rekenen dat we als schoolbestuur en schoolteam ons tenvolle zullen inzetten om uw kind een eigentijdse opvoeding en degelijk onderwijs te geven.

OVERVIEW

This web page basisschool-halen.be presently has a traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have audited seven pages inside the website basisschool-halen.be and found four websites referencing basisschool-halen.be.

BASISSCHOOL-HALEN.BE RANKINGS

This web page basisschool-halen.be is seeing a alternation levels of traffic all over the year.
Traffic for basisschool-halen.be

Traffic ranking (by month) for basisschool-halen.be

Traffic ranking by day of the week for basisschool-halen.be

Chateau dErtsenrijk

We waren 25 jaar getrouwd, hielden een tuinfeest en beleefden een prachtige dag met familie en vrienden. Boven Gent rijst eenzaam en grijs . Hoog tijd om er nog eens op uit te trekken dachten we zo en omdat mijn jongens toch in Gent moesten spelen hebben we er maar een weekendje-er-op-uit van gemaakt. Een fijne stadswandeling en natuurlijk genoten van de prachtige gebouwen - monumenten en bezienswaardigheden.

WHAT DOES BASISSCHOOL-HALEN.BE LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of basisschool-halen.be Mobile Screenshot of basisschool-halen.be Tablet Screenshot of basisschool-halen.be

BASISSCHOOL-HALEN.BE HOST

Our web crawlers diagnosed that the main page on basisschool-halen.be took nine hundred and sixty-three milliseconds to come up. We could not discover a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider basisschool-halen.be not secure.
85.17.185.55

I caught that this domain is implementing the Apache server.

Wegwijs Vrije basisschool Halen

DESCRIPTION

CONTENT

This web page states the following, "Welkom bij Wegwijs, de vrije basisschool van Halen." Our analyzers saw that the web page said " Welkom op de nieuwe website van de Vrije basisschool Halen." The Website also said " Wij zijn blij dat u voor onze school gekozen heeft. We beschouwen dit als een blijk van groot vertrouwen we zien het als een voorrecht dat we mee mogen helpen bij de opvoeding van uw kind. We zullen uw kind goed onthalen. U mag erop rekenen dat we als schoolbestuur en schoolteam ons tenvolle zullen inzetten om uw kind een eigentijdse opvoeding en degelijk onderwijs te geven."

SUBSEQUENT WEB SITES

Basisschool Heikant - hoofdpagina

Meer info, klik op het pictogram. Wij doen aan milieuzorg op school.

Basisschool - alles over basisscholen

Basisschool Itegem Website van de Basisschool Itegem

Juf Suzy en juf Wendy. Juf Griet en juf Melissa. Juf Heidi en juf Ans. Juf Martine en juf Melissa. Wij willen alle wandelaars en sponsors bedanken. Voor de gift die zij gedaan hebben. Wij hebben een bedrag van 3800 euro. Hopelijk kan de organisatie van Broederlijk delen de mensen in Burkina Faso hiermee al een beetje helpen. Dat heet dan gelukkig zijn! DAT HEET DAN GELUKKIG ZIJN. Een provinciaal welzijnsonderzoek in de lagere scholen.

www.basisschool-rijmenam.be

Van 1 maart tot 16 maart 2018. 22 en 23 maart 2018. Voorrang kinderen personeel van de school. Van 18 april tot 4 mei 2018. Inschrijvingen voor alle andere kinderen dan broers of zussen en kinderen van personeel van de school.